12. února 2012

Další kousek

Svoji třetí stránku jsem dělala opět podle zadání, které bylo vyhlášeno na fóru stránek scrapbook.cz. Tentokrát se tvořilo podle barevného schématu (středně hnědá, béžová, slonová kost, brusinkově červená a limetkově hnědá) a podmínkou bylo použití portrétní fotografie. Nejvíc práce mi dalo vyhrabat někde ten portrét=) Barvy se mi dohromady líbily, i když bych to sama asi nevymyslela. To mi na tvoření podle zadání přijde asi nejzajímavější, že si zkouším techniky, které neznám, kombinace, které bych nezvolila atd.
Nejdřív jsem nevěděla, jak na stránku, ale pak přišel nápad na jednoduchou kompozici a už to šlo samo. Teda skoro=)
A tady je výsledek.

Jak vidíte, tak pořád bojuju s focením. Ve skutečnosti je stránka krásná, takhle na fotce ji mám celou rozplizlou... Budu se na to muset ještě podívat.

 Pro nadpis jsem si vybrala nemožnej font, ale moc se mi líbil, tak nebylo zbytí=) Nemám žádnou vyřezávací mašinku, jako vídám u ostatních pokročilejších scrapařek ( i když po ní děsně toužím=)), takže vystřihuju všecko pěkně růčo. Ale o to větší mám pak z výtvoru radost=)

Děkuju za návštěvu a přeju krásný večer=)


1 komentář:

  1. Stránka se Ti moc povedla, já se stránkami bojuju, nějak se v nich necítím...:)

    OdpovědětVymazat