7. února 2012

Stránka č. 2

Druhá stránka, kterou jsem vytvořila, už je o poznání lepší, propracovanější a prostě hezčí=) Při jejím tvoření už jsem měla k dispozici víc papírů, razítek, mašliček a jiných príma udělátek, takže byly i mnohem větší možnosti, než u prvního pokusu. Výsledek se mi moc líbí, nemohla jsem se na stránku vynadívat a všem jsem ji ukazovala=)



Tvořila jsem ji do chellenge, jejíž zadání si můžete prohlédnout tady, a inspirovala jsem se jednou ze sketchí od Becky Fleck. Moc mě bavily všechny ty ozdobičky a drobnosti, takže přidávám ještě několik detailních obrázků navíc=)

 Kytičky jsou vystříhaná razítka na barevném papíru, upevněná pomocí barevných hřebíčků.

Motýlci jsou také razítka. Vybarvila jsem je pastelkama, vystříhala a křídla ještě dozdobila třpytivou gelovkou.


Visačku jsem taky oťupkala na krajích růžovou gelovkou, přidala nadpis z pěnových písmenek a stužku přichytila barevnými svorkami.

1 komentář:

  1. Skvělá, moc se mi líbí, jsi šikulka...já se musím těm stránkám také dostat na kloub:)))

    OdpovědětVymazat