21. března 2012

Kam se poděl únor?

...a půlka března??? Nějak mi ty měsíce utíkají. Od začátku semestru jsem se nezastavila. Vybírání témat bakalářek, organizování školních zájezdů, příprava průvodcovských textů, tisíc malých věcí, který dohromady zaberou tolik času. Když se do toho přidá ještě týden nemoci a pár povinných rodinný oslav, nezbudou pomalu ani ty víkendy. A kam má pak člověk nacpat kamarády, scrap a všechny svoje plány?! A když už je teď oficiálně jaro, bude to ještě horší. V zimě spěcháme, už abysme byli doma v teple a nikde se nezdržujeme. Teď svítí sluníčko a člověku se chce najednou courat... Zrovna včera jsem šla parkem a na lavičce u fontány seděla babička se zavřenýma očima a na slunci si jen tak užívala den. A já jsem spěchala kolem ní na přednášku. A z přednášky na druhou a pak honem do knihovny, aby mi nezavřeli...
Asi se budu muset naučit nějak líp organizovat čas. Abych se taky stíhala posadit na lavičku a chvilku se jen tak opalovat=)


Žádné komentáře:

Okomentovat