13. srpna 2012

Minialbum

Včera mi ségra poslala fotky minialba, které jsem jí dělala k narozeninám. Byla to tenkrát blesková akce, neměla jsem skoro žádný materiál, protože jsem se scrapem začala někdy kolem Vánoc a ségra má narozeniny začátkem února. Nakoupila jsem si jenom puntíkatý papíry ve výtvarných potřebách a k tomu ladící A5 arch s předvysekanými bordurami a podobně. Potom jsem ještě udělala nálet na galangerii, nakoupila pár stužek a bylo to. 
Album je dělané z pivních tácků. Tímto děkuji všem pivním sběračům, obzvlášť Smilovi, za dodaný materiál=) Tácky jsem polepila papírem, přidala fotky a pár ozdůbek. Děrovačkou jsem prorazila dírky a jednotlivé stránky spojila obyčejnýma kroužkama na klíče. Na ty jsem potom ještě navázala stužky a úžasnou rolničku, kterou jsem náhodou objevila taky v galanterii, stejně jako knoflík ledního medvěda, který jsem nalepila na zadní stranu alba. 
Hotovo to bylo za dva večery a radost jsem z něj měla snad větší, než ségra=)

Tady je přední část desek.


Ukázka několika stránek v albu. Jednotlivé tácky jsem prokládala embosovaným papírem a červený papír se sobíkama je velum. To byla láska na první pohled=)

 
 No a nakonec zadní strana s medvídkovým knoflíkem. Fotka se mi na závěr líbila už sama o sobě, tak jsem jenom trošku ošoupala okraje pilníkem a bylo to.


Tácky byly jako podklad perfektní, určitě je ještě někdy využiju. Jenom bylo docela tlusté, trochu jsem se bála, aby se nerozpadlo (kroužek na klíče mi táta přecvakl v půlce, takže mi z něj vznikly dva), ale zatím všecko krásně drží.

Děkuji za zastavení a přeju dobrou noc=)

6 komentářů:

  1. Zuzko, paráda, já alba neumím, ani stránky, to mi prostě nejde:)

    OdpovědětVymazat
  2. Albůmeček je roztomilý :-), miluju takovéhle drobnosti, ráda je vyrábím pro širé okolí, když zbyde tak i pro sebe:-). Tácky jsou prima, ale můžeš si podle nich vystříhat třeba jen tvrdší kartón, aby to nebylo tak tvrdé. Taky však ráda zpracovávám netradiční materiály, líbí se mi, že ve scrapbooku není nutný všechno kupovat, ale stačí se rozhlédnout a vidět...tzv. scrapbookově koukat :-). Např. medvědí knoflík je naprosto luxusní! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karton je dobrý nápad, album bylo opravdu hodně 'tučné'=) a stránky se musely otáčet opatrně. Ale moc se mi líbil ten nápad, že je vyrobené z něčeho takového, jako jsou pivní tácky... To málokoho napadne=) Já už ani nevím, kde jsem ten nápad našla, ale hned mě to nadchlo.
      A když jsem objevila ten medvědí knoflík, tak jsem se musela pro sebe usmívat celou cestu domů z galanterie, jak jsem si plánovala kam ho připevním a jak se bude ségře určitě taky děsně líbit=D

      Vymazat
  3. Zuzko, a představ si, že tu mám tácky v podobě puzzle a to album se pak složí do jednoho velkého obrázku :-).
    PS. Děkuji ti za zprávu, chtěla jsem ti napsat soukromě, ale nenapsalas mejlík...takže sem. Našla jsem tě přes Miretti, napsala mi na blog komentář, já jsem zvědavá, hned to "lustruju" :-). Moc se mi líbí, jak se scrapbookování šíří, jak se tvoří, lepí a stříhá, a hlavně, že v tom "jedete" vy, mladé holčiny ( promiň, to je pochvala! ;-) ) Moc ti fandím, a také děkuji za návštěvy, i když do dnešního dne neviditelné :-). ( přečetla jsem i škrňárnu ;-) a připomnělo mi to moje kámošky a mě asi tak před 40 lety! ) Hezkou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné album, nádherně sladěné :).

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzňo, to je boží. Chceš zakázku?:b)Bude to velká věc. Album z aljašky a z cest...já jsem to chtěla udělat sama, ale nevím nevím, jestli bych to zvládla. Znáš mě:)Nejsem moc zručná:))(Terouš)

    OdpovědětVymazat