1. ledna 2013

Novoroční

Říká se "Jak na Nový rok, tak po celý rok". Tak jsem dnes dělala všechno pro to, abych si ten letošek co nejvíc zpříjemnila=) Našla jsem si chvilku na všechno, co mám ráda. Protože co kdyby...=)

Před Vánoci mě kamarádka poprosila, jestli bych jí nevyrobila tři přáníčka. Byla to první přáníčka, která jsem nedělala jako dárek pro někoho známého přímo ode mě, navíc jedno bylo pro pána, a to já moc neumím. Ale nakonec se povedlo a doufám, že udělaly radost=) Bohužel jsem si je zapomněla vyfotit, takže jsem je jenom rychle 'vyblejskla' těsně před ochodem na náš sraz. Barvy jsou tím pádem trochu jiné, taky to už bylo večer a já si s foťákem moc nerozumím..., no ve skutečnosti byly prostě mnohem krásnější=)


Horní přáníčko je pánské, prostřední stromeček je podlepený 3D čtverečky, takže hezky vykukuje. Spodní dvě byla pro dámy, na růžové jsem přidala ještě kamínky, aby se třpytilo, no a poslední je takové tradičně barevné, se sobíkama=)

Rozhodla jsem se, že si pro letošek udělám samostatné album/deník/art journal. Šanon jsem si koupila od Simple Stories, tak jsem si ho dneska jenom ozdobila a můžu začít. Ale to vám ukážu až příště. Teď se musím ještě aspoň na chvilku pustit do učení, protože to budu letos potřebovat taky hodně=)

A vám přeju do nového roku, ať se vám splní všechny sny!

Žádné komentáře:

Okomentovat